Matteprov, Kalmar med mammi och cabaréééééé.

God morgon!
Eftersom att vi inte haft några stage-lektioner den här veckan så har vi sovmorgon idag. Vi börjar 10:30, hur skönt som helst. Dessutom har vi bara två lektioner, lite samhällskunskap och matten, då vi ska göra matteprov. Ingen lång dag med andra ord. Men senare ska jag ta mig in till Kalmar för att möta upp mamma, måste hitta ett par klackar jag faktiskt kan gå/dansa i och sen lite andra saker med. Hoppas verkligen jag hittar det jag kommer leta efter! Please, please, please ..
Sen ikväll är det äntligen dags för första premiären av våra cabaréer, ska bli så himla kul att se vad vi åstadkommit efter dessa veckor. Eller ja, det är grupp 1 nu, som jag inte är med i. Men nästa vecka är det vår tur, då är det vår tur att repa från 08.00-20.00. Börjar faktiskt blir lite nervöst, men det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback