Nästan så jag inte vill göra någon cabaré alls.

Måste skriva av mig lite angående cabarén. 
Jag har tyckt att det ska bli hur kul som helst och det tycker jag till viss del fortfarande. Men det känns verkligen som att vi i grupp2 inte är nånting, det spelar ingen roll om vi kör eller inte. Grupp1 var hur grymma som helst, vilket alla gjort klart och tydligt för sig. Alla har berömt dem, och de ska ha beröm, inget snack om den saken.
Känns lite jobbigt bara att vara i grupp2 och höra hur alla säger att det var den bästa cabarén de någonsing sätt, genom alla tider, osv. Vi har sån otroligt press på oss, eller jag känner det i alla fall. Jag vill göra bra ifrån mig, men jag blir så stressad och nervös. 
Det känns inte eller bra när de i grupp1 säger "er cabaré kommer vara så dålig jämfört med våran". Visst, det är jag rätt säker på att den kommer vara, men ändå, vi har ju stöttat dem och berömt dem. Vi får liksom ingenting tillbaka .. alltså, nä. Varför sitter jag ens och skriver det här? Det är ju inte direkt som om ni kommer fatta hur jag menar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback