Önskar jag kunde stanna här hela veckan.

Godmorgon!
I fredags åkte min kusin hem som bott hos mig i en vecka eftersom att han praoade på Stage. När han åkt så kom bror min och hämtade mig. Vi stannade till i Vetlanda för att köpa lite godis inför helgen, då vi skulle på hajk. Mamma tyckte att jag skulle åkt dit på lördagen, eftersom att jag behövde sova, men jag åkte istället hem igår kväll, så inatt har jag fått lite välbehövd sömn. 
Hajken var iallafall kul, men ack, ack vilka ungar. Det är först på "bön och lovsång" som de varvar ner och blir stilla, igår somnade till och med lille Melvin i mitt knä. Men det var kul att träffa dem då jag inte sett dem på ett tag. 
Alldeles strax kommer mormor hit på middag och senare idag ska jag träffa min fina vän Rebecca, och eventuellt kollar jag ifall Oscar är hemma med. Ikväll blir det att åka tillbaka till Torsås igen. *suck* Jag menar inte att det är något fel med det, önskar bara att lovet vore här nu. Behöver sömn och lite tid med familj och old friends. Har dessutom MASSOR att göra tills nästa vecka, orkar inteeeeee.
Men nu ska jag klä på mig och lite sånt, ha en bra dag, vi hörs ikväll!
 

Nyvaken, trött, osminkad tjej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback