Stage är livet! ღ

"Stage är livet! Stage är livet! Så mycket kärlek, finns det dääär. Den man förlorar, vinner en annan. Så sök till skolan, som vi har kääääär."

Idag har jag och några stycken ur ESMUS11 varit i Nybro hela dagen. Vi upträdde på framtidsmässan där och det var så himla kul. Dagen började väl kanske inte så bra eftersom att jag försov mig (VARFÖR?) och vaknade av att Lisa frågade var jag var. Ni kan ju tänka er paniken som rusade igenom hela mig när jag såg att klockan var 08:35 och vi skulle åka ifrån skolan 08:30. Men jag slängde på mig kläder, tog med mig sminket i väskan och cyklade iväg. Som tur var väntade TK, så jag åkte med honom.
När vi kommit till Nybro satte vi upp affischer, skivor och alla andra saker som vi hade med oss. Sen soundcheckade vi en snabb stund. 
Maten vi fick var en supergod kycklingsallad, så typiskt på sådana här event. Men vad gör det när det är så goooott?! Ibland blev tiden lite dryg, men det var mest mot slutet, då vi fick vänta i onödiga 20 minuter på att få uppträda sista gången. Vi uppträdde 3 gånger, varav en gång var lite längre. 
Vi kom även på en egen liten låt som blev vårat oplanerade extranummer som vi planerat hela dagen, hahah. Det var väldigt kul, alla spårade ur och ja .. vi hade fantastiskt kul helt enkelt! 

Nu ska jag göra lite mat, är superhungrig. Blir nog makaroner och köttbullar, en klassiker. Sen ska jag skriva på min förbannade uppsats i naturkunskapen som ska vara inne imorgon. Men trots det, så är STAGE LIVET! ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback