Stop hating on Justin Bieber.

När jag såg den här videon blev jag rörd. När jag såg kommentarerna blev jag arg. 
Jag är inget direkt fan av Justin Bieber, men jag tycker inte att han är dålig på något sätt, för det är han inte. Grabben KAN sjunga, därför blir jag så arg när folk säger att han inte kan det. Han kan sjunga, sen gillar inte alla musiken, men det är fel att säga att han sjunger dålig. För seriöst, då är det ni som är tondöva. 
Och sen såg jag en kommentar där de tyckte att det var patetiskt av den här människan att göra en video om att folk ska sluta hata. Vad är det som är patetiskt med det? Det är väl jättebra att någon försöker i alla fall. Vad gör istället den personen som är så mycket bättre? Ingenting, den sitter bakom sin datorskärm och trycker ner han ytterligare. Säger att han ska ta det som en "man". Men nu är det såhär att Justin är ingen man, utan han är fortfarande en ungdom, en tonåring, ett barn.
Han har inte gjort er nånting, så hacka inte på honom. Snälla ni.
Finns så mycket jag vill säga om det här, men är alldeles för trött för att skriva. Hoppas i alla fall att ni tittar på videon och tar er en tankeställare. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emina & Maria

helt rätt där hannah! :D

2011-11-05 @ 00:48:13
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Tora

Enig med deg, folk må slutte å dømme:)

2011-11-05 @ 12:54:35
URL: http://diangeli.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback