Things to do the upcoming weeks:

Skolarbeten:
  • Skriva klart uppsatsen på naturkunskapen om tsunami.
  • Läsa 4 noveller, varav en ska skrivas novellanalys till.
  • Skriva en egen novell.
  • Skriva ergonomi-uppgift.
Uppträdanden:
  • Torsdagen den 27 oktober, Framtidsmässa i Nybro
  • Fredagen den 4 november, spelning med Vix i Nässjö.
  • Lördagen den 12 november, Cabaré i Kalmar.
  • Måndagen den 28 november, Ideologi-konsert på Stage.
Annat:
  • Lära mig stämmor på ungefär 10 låtar.
  • Lära mig "Black Or White" med Michael Jackson.
Som ni ser så har jag en hel del att göra, och ändå har jag mycket mer jag ska hinna med. Ska göra stora, roliga spelningar i alla fall, det är alltid kul! Kan förvarna er redan nu att uppdateringen kanske kommer att svajja lite framöver, men ni har anledningen precis ovanför. 
Alldeles strax ska jag gå ner för att hänga upp den sista tvätten i källaren. Men först ska jag plinka lite på gitarren min, pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback