Update about the weekend.

Jag uppdaterade inte alls igår som jag sa att jag skulle, haha förlåt. 
Men cabaréterna gick relativt bra, och när jag skriver relativt är det mig själv jag syftar på. Kunde gjort mycket bättre, vilket jag kommer bevisa. För efter cabaréten i lördags så sa Ulla, som har hand om alla våra event, att vi ska få göra cabarét en gång till, fast i Kalmar. Två gånger till och med, så alltså grupp1 en gång och grupp2 den andra gången, ska bli kul. 
Sen ska även några av oss få uppträda i Nybro nästa torsdag, bl.a. jag. Egentligen skulle det blivit Jasmine, men hon ville inte, därför blev det jag eftersom att jag sjöng samma låt som henne fast i min grupp. Vi är alltså lediga från skolan den dagen och får gratis mat, yeah. 
Festen i lördags var inte alls lika vild som förra helgen, men det var chill ändå. 
Igår hjälpte jag och några till att städa i huset hos Daniel, som det såg ut. Men när vi städat det var det hur fint som helst. Vi satte oss och segade i soffan, med kakor som Daniel köpt för panten av alla burkar och tv:n, när det var klart. Bakfylledag med dem som inte drack kan man säga, haha. 
På kvällen drog jag till Heidi, där var Matilda och vi tre skulle ha taco-kväll. Jättemysig! Lite senare kom Lukas, där satt vi och tittade på "wedding crashers" och drack sockerdricka, faktiskt jättekul, tro det eller ej.
Idag har vi plockat ner scenen och städat undan alla kläder och sånt som vi har haft under cabaré-veckorna. Sen fick vi även reda på alla konserter och sånt som vi ska göra nu utöver julkonserterna. Asnice!
Nu ska jag ta mig lite käk, sen kanske träffa någon trevlig typ, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Ja det är verkligen helt galet. Men tiden går ju fort när man har det bra och det är precis vad jag har :D

2011-10-17 @ 19:24:06
URL: http://dolliblond.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sv; Hah, tack ^^ Kommer nog någon gång c;

2011-10-17 @ 19:34:54
URL: http://justarandomblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback