Upptagen med cabaré.

Godmorgon på er!
Anledningen till varför jag inte bloggat är för att jag inte har haft tid. Hela veckan har bestått av att vara på Stage från 08:00-21:30 och repa inför cabarén som hade premiär igår. 
I torsdags när jag hade rast från 15:00-16:45 träffade jag även pappa en sväng, han skulle stänga av ölandsbron så då sa jag att han kunde svänga förbi Torsås, och det gjorde han. Vi gick och åt pizza och tog en tur till Bergkvara för att kolla in var min kusin har sommarstuga. 
Anyway, premiären igår gick sådär. Eller jag menar för MIG gick det sådär, annars var det grymt. Ändå var ingen speciellt taggad, men det är vi idag, det känner jag på mig. Vid 3-tiden ska vi till Stage för att stylas, hoppas inte jag får henne som stylade mig igår, haha. Först gjorde hon mitt hår jätteknas, men sen tänkte jag "sminket kanske blir bra så jag slipper tänka på håret", då blev sminket ännu värre. Men då gick jag och Heidi och frågade den som hade stylat Heidi om inte hon kunde styla om mitt hår, och det gjorde hon.
Men nu har jag massor att göra, får en inneboende idag i en vecka, så måste städa lite också. Men vi hörs, förmodligen på söndag. För idag är jag upptagen med ytterligare en cabaré, sen på kvällen är det fest, så ja .. söndag. Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback