Mysig dag igår med mysigt folk.

Hade en helt underbart bra dag igår!
Träffade alla möjliga människor som jag inte sett på ett bra tag, hur trevligt som helst. Jag, Julia och Malmvärn gick även till vår gamla skola och hälsade på. Jag och Malmvärn gick i samma klass, så när vi träffade vår gamla klassföreståndare Ingemar blev han jätteglad, ville kramas och prata om hur vi har det. Världens bästa lärare, utan tvekan!
Sen träffade vi andra lärare också men de var inte lika glada att se oss som Ingemar var, haha. Vi träffade även vänner som fortfarande går där såklart. En sak som var väldigt synd var att vår tyska/engelska-lärare hade sin absolut sista dag idag innan hon gick i pension och vi hann inte träffa henne innan hon gick. Lite synd faktiskt!
När vi hälsat på alla gick jag och Malmvärn till torget och satte oss. Vi tog en glass och pratade om livet, jättetrevligt. Sen kom Kajsa och strax därpå Frida och Emmelie. Där satt vi ett tag och bara pratade, bl.a. om högstadie-minnen.
När jag kramat ihjäl alla och myst färdigt med dem (haha) var det bara jag och Kajsa kvar. Vi åt pizza och gich igenom stan en runda. Därefter gick vi hem till henne och då kom även Andrea till oss. Dock kunde jag inte stanna länge då jag lovat familjen för lite fredagsmys, annars hade jag hängt med dem på fest hos Kevin. Men så blev det inte!


Min fina, fina vän Frida.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback