MJ ur högtalarna, ergonomi och ekologi i sikte.

Hello you!
Råkade försova mig en timma idag, men jag pallrade mig iväg snabbt ändå. När jag kom till skolan bjöd elevkåren på kaffe/te och kakor/godis. De hade även smyckat ut skolan med halloween-saker, de själva var också utklädda. Och jag hoppas inte ni undrar varför, det borde ni väl ändå veta tycker jag.
Efter skolan följde i alla fall Heidi och Lisa med mig hem, tanken var att vi skulle repa på Cher-potpurriet som är tills på torsdag och kolla rätt tonart till "The Way You Make Me Feel". Men ja, vi kom fram till tonarten, hur vi skulle vara sminkade och lite så, men inte så mycket repande på Cher där inte. Istället gjorde vi lite mat, eller jag gjorde, menyn blev pannbiff med kroketter. Riktigt gott, om jag får säga det själv! Fast det tyckte dem också, sa dem i alla fall.
Ikväll ska jag ta mig en skön dusch, sen ska jag sätta mig ner med mitt täcke och en kopp te för att skriva lite ergonomi och ekologi. Låter kul va? Na, men äh det funkar! Ciao! 


Snygga vänner jag har. Eller .. ?
Kommentarer
Postat av: heidi

DU är snygg cher <3

2011-10-26 @ 17:37:58
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback