1 dag kvar till premiären.

Åh, så typiskt! Det har blåst hela dagen och jag har sett fram emot kvällen, för jag tänkte att det skulle vara jättemysigt att springa en runda, med musik i hörlurarna när vinden ligger på. Men nu blåser det inte alls mycket, sån otur. Är dessutom inte alls sugen på att springa längre då jag laddade ner ny musik innan men såg nu att allt var avbrutet. 
Så ikväll kör jag på en kväll hemma i lägenheten. Kan ta den där promenaden imorgon, har nämligen sovmorgon då. Det blir super! 
Imorgon har jag även matteprov, vi läser matte B, så hur det kommer gå vet jag inte. Men däremot vet jag att mattelektionen i måndags gav väldigt mycket, det är endast binära tal som jag inte riktigt har fått grepp om. Får ta en titt på det ikväll också.
Ska även träffa mamma imorgon, i Kalmar. Behöver handla lite till cabarét som är nästa vecka. Usch, det är bara en vecka kvar, jag känner hur nervositeten börjar ta sig fram. Och på tal om cabaré så har grupp 1 premiär imorgon kväll och på lördag kväll, jag och Lina ska gå båda dagarna. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback