Alla snubbar vill ju va en katt, för en katt är alltid katt. En katt för sin hatt.

Igår gick det inget vidare med repet i skolan, vi har inga lärare på fredagar, men igår gick det riktigt dåligt. I princip så gjorde ingen det som de skulle, alla satt för sig och gjorde sin grej. Även jag, men vad skulle jag annars gjort? Men jag fick höra en väldigt fin kommentar av min klasskompis David när jag satt där och sjöng med en gitarr i famnen, det var kul.
Efter skolan åkte jag och mamma hem, men vi stannade på Kosta Outlet, hittade ingenting där heller. Så vi köpte med oss lite fika och annat, sen satte vi oss i bilen och körde iväg, eller jag körde. Vi stannade i Vetlanda för att handla, där såg jag en kille som jag inte skrivit med på 3 år, lite läskigt, hähä.
Väl hemma hälsade jag på morfar på kyrkogården en sväng, sen gick jag upp till mormor där min kusin var. Efter det gick jag hem och vi åt tacos och äppelpaj, mums. 
Sov otroligt skönt inatt med föresten!
Nu sitter jag här nyduschad och gosar med mig kissemiss. Han har dock somnat nu, jättesött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback