Bra, giant bra!

Hatar att jag inte har någon tv .. missar IDOL ikväll igen. Det är väldigt synd faktiskt, för min klasskompis Pontus är med ikväll. Men det kanske går repris i helgen? Eller så kanske jag kan se det på hemsidan, vi får se.
Idag hade vi sångövning med TK, vi övade stämmor på "Keep On Rockin' In A Free World" och "Hang With Me". Sen bevisade vi även att vi kunde allt ifrån förra sångövningen då vi övade stämmor på "You Raise Me Up", såg då att han lagt upp en kul facebook-status om oss, hehe.

Minnesvärda ord ifrån TK idag, som förmodligen bara jag och Jasmine förstår:
"Bra! Giant bra!", "If you do me tight."

Kommentarer
Postat av: Niklaskatarina

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-10-26 @ 11:30:17
URL: http://niklaskatarina.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback