Det var en intressant resa hit.

Efter en rallytur till Högsby, en halvtimmes väntan på ersättningsbuss, en lång bussresa till Kalmar, en lång väntan på 121:an till Torsås och en bussresa dit, så sitter jag nu i lägenheten igen. Jag tittar på IDOL och avundas dem, de är så duktiga och har faktiskt stor chans på skivkontrakt. Tänk om man hade deras tur!
Imorgon ska jag till Kalmar, men varför berättar jag inte riktigt än. 
En jättetrevlig kille började föresten prata med mig på stationen innan, han frågade om jag gick på Mjölnergymnasiet då han såg min väska där det står "
Stage4you". Det visade sig att han bor inte alls så långt ifrån mig. Nu ska jag göra en massa saker .. matteläxa bland annat sen ska jag sova, därför säger jag godnatt redan nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback