Dont stop me, 'cause I'm having a good time.

Igår var en riktigt bra dag. 
När jag vaknat, ätit frukost och sminkat mig så åkte jag och mamma in mot staden Vetlanda för att gå i lite affärer. Jag fick endast med mig ett linne hem, hittar aldrig något nu för tiden. I alla fall så träffade jag Andrea och Michael i gallerian, vi pratade lite smått, det var längesen sist, så det var kul. 
Efter min och mammas lilla shopping-runda så träffade jag Ammieh och var med honom några timmar. Vi pratade igenom massa gamla minnen och annat, riktigt kul att träffa honom igen. Efter att han åkt till sin flickvän så träffade jag Kajsa, också riktigt kul. Alltid kul att träffa vänner man inte sett på år och dar. 
När klockan närmade sig halv 8 hämtade bror min mig och vi åkte hem för att äta tacos med familjen, mys. Nu ska jag faktiskt till kyrkan för att träffa gamla bekantskaper där också, bl.a. min gamla kantor. Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: jessica

sv: åh, vad söt du är :* jo jag vet innerst inne men det suger, hah. :)

2011-09-25 @ 18:37:20
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback