Dragostea Din Tei.

Godmorgon!
Nu vet ni vad "förändringen" var, det var ju håret. Jag färgade det brunt igen.
Igår åkte jag hem tidigt, eftersom att jag inte mådde så bra. Det var mormor, mamma och min syster Elin som hämtade mig, vi åt lite paj innan vi åkte ifrån mig. Sen stannade vi i Kosta på vägen hem och bara tittade lite snabbt. Bilresan var riktigt rolig då gamla låtar som "Dragostea Din Tei" spelades. När vi väl var i Vetlanda stannade vi till vid vägkrogen för att äta lite, älskar deras kycklingfilé. 
Efter det handlade vi, sen var det raka vägen hem som gällde. När vi var hemma gjorde jag och mamma lite pajer, sen färgade hon mitt hår. När håret var klart och vi hade ätit lite paj, stack jag ut för att träffa Rebecca. Vi pratade mest eftersom att vi inte ses alls lika ofta nu, men det var kul. Ikväll blir det tacos och brorsan kommer hem! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback