"Dude, where's your other hand?" - Peanut.

Hej mina söta bloggläsare!
Jag satt och tittade på Jeff Dunham till klockan halv 2 inatt .. inte okej när jag skulle upp 5 timmar senare. Men fy tusan så kul jag hade, haha! Var ändå inte supertrött idag på morgonen. Spelade in en scen med min high tech mobilkamera som jag kommer visa här i slutet av inlägget.
Idag på engelskan övade vi på Maroon5's "She Will Be Loved" för första gången, gick riktigt bra. Lägger upp ett klipp i nästa inlägg. Vår uppgift på engelskan är att vi ska spela en av våra favoritlåtar och berätta lite om artisten osv.
Vi hade även sångövning med TK idag, gick igenom lite på Cher-låtarna. När jag kom hem gjorde jag lite mat och spelade på "Fast Car" som jag lärde mig i söndags, funderar på att spela in och visa er. Jag ska nog faktiskt ge mig ut och gå/cykla en liten sväng ikväll, måste röra på mig känner jag. 
Föresten är jag ledig på fredag, tjoho! Åker alltså hem på torsdag kväll istället för fredag, om jag inte får förhinder vill säga. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback