Home with big daddy!

Eller ja, vet inte riktigt hur man tolkar "home". Jag har ju faktiskt två hem nu, kan man säga. 
Men vad jag menar är att jag är hemma i lägenheten i Torsås. Och med "big daddy" menar jag att den visas på TV11 just nu, så mysig film. 
Har som sagt varit i Kalmar ikväll, träffade kusinen en snabbis sen åkte jag på annat äventyr. Imorgon kommer mammi och hämtar mig, snällt va? Nej, nu ska jag ta mig något litet att äta (måste bli av den denna ovana att äta sent på kvällarna alltså). Säger godnatt redan nu: godnatt på er!


En liten ledtråd på "förändringen" jag ska göra i helgen.
Kommentarer
Postat av: Linda †

Svar: Åh tack! Kan verkligen inte bestämma mig! :(

2011-09-22 @ 23:41:47
URL: http://lindaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback