Höst-känslor.

Idag är jag på lite halvdant humör faktiskt.
Men hösten har kanske lite med det att göra. Brukar inte ni också känna att hösten kan vara ganska så nedstämd? Jag tycker hösten är jättefin med alla färger och så, men det är väldigt lätt att känslorna styr lite mer än vanligt. Så tänker jag i alla fall.
Det var längesen jag pratade ut om livet, det kan jag inte här nere. Jag klickar inte med någon speciell i klassen och det är ganska jobbigt. Saknar det där med att ha en vän. Och nu menar jag inte att jag inte har vänner, för det har jag. Men det där med att ha en alldeles egen vän, en bästa vän som det kallas. Äh, ni förstår nog inte riktigt vad jag menar. Egentligen vill jag bara sätta mig på sängen, lyssna på musik och gråta. Eller vänta, det gör jag redan. Jag hatar när livet tar sådan vädning. Varför liksom?
Nej nu känner jag att jag kommer skriva för mycket, därför slutar jag här.
Kommentarer
Postat av: Jonna

Förstår hur du menar..

2011-09-20 @ 21:33:24
URL: http://justarandomblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback