When you're all alone, we become your home. We're the music, sweet music. - Mando Diao. ღ

Jag var bara i skolan i 1,5 timme idag, var tvungen att gå hem. Varför händer sånt här nu?
Sitter i alla fall i lägenheten och väntar på att bli hämtad, ska bli riktigt skönt att få komma hem till lilla Björköby. Ska försöka träffa lite vänner jag inte sett på ett tag och så. Och ja just det, den där förändringen kommer också ske, förhoppningsvis ikväll *hoppas*. 
Jag kommer nog även berätta i helgen vad det är jag gör i Kalmar ibland, yey.
Tänkte bara göra en liten snabb update, nu ska jag diska, bädda och packa ner lite saker innan min skjuts kommer och hämtar mig. See you later, alligator!

Kommentarer
Postat av: Linda †

Svar: Åh jag vill! Får se om jag har pengar till det först ^^

2011-09-23 @ 14:50:52
URL: http://lindaklasson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Ja precis ^^

Åh då förstår jag verkligen att du vill resa. Detta var ju vår första resa tillsammans plus min andra utlandsresa så det var pirrigt men nu känner man sig säkrare och jag längtar till nästa resa, när den nu blir :)

2011-09-23 @ 16:02:03
URL: http://dolliblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback