INSPARKEN! Så galet kul. Galet, men kul.

Jag är så sjukt tröööööött. 
Inspark igår som sagt, fy vad det var kul! Det hela var en "skattjakt" där vi blev indelade i små grupper på 4-5 personer, sen fick vi ett papper där det stod saker vi skulle göra och hitta. Exempelvis: "Gå in naken på ICA och köp lingongrova.", "Stå på Torsåstuppen naken med ett skynke och låt som Tarzan", "Hitta en grön BH", "Bada i Gölen", "Smeta choklad på valfri gruppmedlem och slicka sedan upp det" .. osv. Haha det var så himla kul! Vi hade 3 timmar på oss och vi hann med så himla mycket saker alltså, tror nästan vi vann. Nej jag vet inte, men mycket hann vi med, mer än de flesta.
Sen körde vi klädsträcket, vilket betyder att man skulle med hjälp av kläderna man hade på sig bilda ett så långt sträck som möjligt, så de flesta i min klass sprang helt nakna. Sen skulle det blivit fest hos en kille, men vi hittade aldrig dit. Så vi gick hem till Sara, men efter att varit där ett tag gick jag och Victor hem till mig.
Han somnade som en stock, haha söt! Medan jag var tvungen att skriva en idrottsuppgift, så jag somnade inte fören efter 3 .. och nej, så lång tid tog inte uppgiften. Men det var så himla kallt, så jag kunde inte sova, sen så var jag hungrig på det med. 
Nu har Victor vaknat, han duschar. Så nu ska jag äta lite frukost, kommer säkert bli en panpizza .. för att jag är så hungrig. Haha, tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback