Jag skulle inte ens vara hälften utan det jag gör.

Sitter här och lyssnar på Melissa Horn's nya album, otroligt mysigt.
Idag hade vi skolfoto, det enskilda fotot blev hyfsat, och klassfotot .. haha, jag ser verkligen liten ut. Jag står mellan två av de längsta i klassen, så jag ser superkort ut, men annars blev det en härlig bild.
Vi övade lite på danserna till "Willkommen" och "Rock The Night" idag, när det var klart så bjöd tvåorna på en liten konsert. De har arbetat med soul i 4 veckor nu och vi fick höra resultatet, lät riktigt bra.
Nu väntar jag på att Sara ska höra av sig, vi ska gå ut och gå en runda. Det är faktiskt otroligt skönt att röra på sig när man knappt gjort det den senaste månaden, var både ute och gick igår i höstkvällen, sen var jag med på idrotten idag. Härlig känsla! Nu ska jag njuta vidare av musiken, ciao!

Update: Sara ville inte följa med mig .. haha. Så jag tar en promenad själv efter IDOL. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback