Kalmar sjukhus.



Här befann jag mig igår, på Kalmar sjukhus.
Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och de tyckte också att jag skulle åka in. Så strax efter kom en taxi och körde mig till Kalmar. Där togs det EKG, blodprover, lung-röntgen, tempen och en massa saker jag inte kunde namnet på. Efter 4 timmar när allt var klart, så visade det sig att hjärtat funkade som det ska, men att jag hade fått vatten vid sidan om lungorna. Allt dem kunde göra var att ge mig ipren och be mig ringa om det inte hjälpte, vilket det inte gjort so far, men men.
Virrade omkring i Kalmar i nästan en timma, tillslut hittade jag en busshållplats, men missade min buss med 4 minuter. Så då tog jag mig till kusin Martin, fast min moster han plocka upp mig på vägen. Men vi åkte till Martin och där sov jag inatt. Åkte hem tidigt på morgonen och är nu i Torsås igen.

Vid två-tiden ungefär kommer moster och Åke hit, de ska se hur jag bor och så ska jag bjuda dem på lite kaffe. Men just nu sitter jag och fixar naglarna, sen måste jag duscha. Mycket jag ska hinna med på så kort tid. Bäst jag sätter fart, hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback