Melissa Horn och solen utanför fönstret.

Godmorgon! :)
Sitter här och lyssnar på Melissa Horn igen och ser att solen lyser utanför fönstret, dagen kunde inte börjat bättre. Snart ska jag in mot staden Vetlanda för att träffa vänner jag inte sett på år och dar. Ska möta upp Julia på torget, sen går vi nog mot KS (kulturslottet, estet) för att träffa några vänner där. 
Mot två-tiden slutar min vän Malmvärn, så då ska vi ta oss en tur till mogärdeskolan som är skolan vi gick på innan. Vi ska hälsa på lite vänner som är yngre än oss och går där, och gamla lärare.
När Kajsa sedan slutar vid 4-tiden ska jag träffa henne och ännu fler vänner. Dagen kommer bli hur bra som helst, det känner jag på mig! Men nu ska jag klä på mig, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: heidi

hej du är söt <3 hejdå

2011-10-01 @ 19:02:02
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback