Pan-pizza såhär på morgonen .. ehe.

Good morning sunshines!
Föräldramötet igår var kul, speciellt när jag fick lyssna till mina otroligt duktiga klasskompisar. Det här var dessutom bara första konserten, tänk hur bra vi kommer att bli, när vi är allihopa? haha. ;) Asbra var dem i alla fall!
När vi kom hem till lägenheten gjorde jag pannkakor, åh så gott. 
Nu ska jag strax bege mig mot Stage, efter det här inlägget faktiskt. Mamma har tänkt att gå till Bergkvara idag, HA-HA säger jag bara. Have fun, mother!
Åker hem idag efter skolan, till Björköby. Ska träffa mormor och mina katter, hähä. Ska även se hur bror min har det, han har flyttat hemifrån nu. Så det börjar bli tomt hemma. Men innan vi åker hem så ska vi gå och shoppa lite, behövligt. Blev ju ingenting i lördags, blev ett sjukhusbesök istället. Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback