Stannar i Torsås över helgen.

Trodde jag hade oturen på min sida och blivit smittad av Lisa, men jag är fortfarande frisk, wohoo! Hade i alla fall en mysig kväll igår och gott var det med. 
Jag valde att stanna i Torsås över helgen, dock vet jag inte varför. Jag har inte direkt så mycket att göra här eftersom att de flesta åker hem över helgerna. Antar att jag var väldigt trött när jag fattade beslutet, för det jag prioriterade först var att jag skulle få sova ut, men men. Behöver kläder, så blir väl att jag drar mig in mot Kalmar imorgon och träffar Julia samtidigt. 
Jag vill att min TV ska fungera, fattar inte hur man får in kanaler på den .. 
Ska nog försöka hänga upp mina gardinstänger och gardiner nu, sen ska jag ge mig på TV:n igen, får se hur det går. Önska mig lycka till!


Ni ser kanske inte vad det står? Det står "Gärna kvinna" under rubriken "KRAV" på en bostadsannons eller vad man säger. Jag och Victor hittade den när vi sökte runt lite på lägenheter, haha.
Kommentarer
Postat av: felizas

Tja! Du är väl med o tävlar om att bli dagens blogg??

Tävlingen hittar du här------------> www.felizas.blogg.se



Lycka till!:)

2011-09-02 @ 20:44:02
URL: http://felizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback