Sverige - Litauen 4 - 0, Guldfågeln arena, yeah.

Är så tröööööött, eller inte extremt, men jag vill sova. 
Idag repade vi som vanligt som vi alltid gör på måndagar på Stage, det gick relativt bra tycker jag. Vi fick sluta lite tidigare så vi hann hem och äta innan vi skulle ta oss till Kalmar på fotbollsmatch. Victor följde med hem, vi åt panpizza och facerapeade varandra, men jag kom inte på något tillräckligt bra, buhu.
Efter någon timma drog vi oss mot busstorget och åkte med resten av skolan till Kalmar och Guldfågeln arena. Matchen slutade 4 - 0 till Sverige, vad annars? ;) Kul match i alla fall.
Nu sitter jag i lägenheten, måste skriva en sak till Naturkunskapen som ska vara inne imorgon, känns sådär. Får sätta fart helt enkelt! Godnatt (för er)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback