Torsås, äppelpaj, Stage, Kalmar, ✈ ▌▌

Sitter i Torsås nu, i lägenheten. 
Mamma, mormor och bror Albin åkte härifrån för någon timma sen ungefär. Mormor söt som hon är, hade bakat äppelpaj till mig. Och inte bara en, utan två stycken, så jag bjöd dem på det när de var här. Jag körde ner, fy så dimmigt det var, nästan otäckt! Ska packa upp lite saker jag hade med ner, sen ska jag nog inte göra så mycket mer än att sova.
Imorgon är det Stage som gäller och rep hela dagen, måste vara pigg tills dess.
Och föresten, nu har jag en liten hemlig sak på G igen, men den berättar jag inte om än. Ska i alla fall in till Kalmar på fredag, men vad jag ska göra där säger jag inte. Det kan ni försöka lista ut, hihi! :)

✈ ▌▌ <-- En liten tanke till de som omkom när World Trade Center föll för 10 år sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback