Utan skor har du ingen chans inom musikbranschen.

"Om jag inte ens får vara mig själv, så behöver jag inte vara med.
Allt blir ju meningslöst om man inte får köra sin egna grej, inte sant?
"
Så löd min senaste status på facebook. 
Varför? 
Jo, för att idag fick jag höra att man inte kan lyckas inom musikbranschen om man sjunger utan skor. (?!) Jag frågade hur då sjutton Kelly Clarkson, Amanda Jensen, Cristina Aguilera osv.. hade lyckats? Men det var ju inte samma sak, även fast hon sa "Tänk om du skulle ställa upp i IDOL, TALANG eller något sånt och sen så sjunger du utan skor. Det skulle inte funka". Alltså, jag får inte köra min egna grej, som jag gjort i flera år nu. Nej, jag MÅSTE ställa mig och sjunga tusen gånger sämre i klackskor. "Då är det är fel i din hjärna, Hannah .."
Åh, jag är så arg just nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback