Vinden förde med sig namnet när och fjär, Djingis Khan.

Här sitter jag i min ensamhet och väntar på mamma som skulle varit här nu.
Det är föräldramöte idag, det är därför hon kommer hit. Har lovat att följa med henne dit, men det är lungt. Några av mina klasskompisar ska spela, så det kan bli kul.  
Idag repade vi som vanligt, de flesta låtarna sitter hyfsat. Försöker bara få någon att sjunga kör på "Djingis Khan" med mig. Ville inte sjunga på den egentligen, men jag ställde upp för en klasskompis, som inte ville sjunga själv. Men sen hoppade hon av.
Vi spelade på scenen mot slutet, kommer få sån scenskräck när det väl gäller, usch.
Ja just det, hade väldigt lång rast idag, så då gick jag, Sara1 och Sara2 hem till Sara1. Vi tittade på "White Chicks" en liten stund, så himla skön! Måste se hela den någon gång, haha. 
Nu ringde mamma precis, hon kommer om 10 minuter, då ska vi gå och handla lite. Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback