Xperia X8. ღ

Tycker nästan lite synd om mamma just nu. Hon är nämligen ute med Melker och nu ser jag att regnet bara öser ner utanför fönsterrutan. 
Det blev bara jag och mamma som åt tacos igår, de andra åkte iväg. Men det funkade det med! Jag fick även en ny mobil igår, lovely. Har haft pappas gamla mobil hela sommaren eftersom att min mobil blev stulen på Gröna Lund, som de flesta av er vet. Men nu har jag en ny. Pappa hittade kvittot till min systemkamera med, så nu verkar det som att allt går som det ska på försäkringsbolaget, toppen! :)
Ska tillbaka till Torsås ikväll, men det är långt kvar tills jag ska det. Hur som helst, tjingeling!
(Känner att "tjingeling" har blivit ett vanligt ord för mig att sluta med, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback