You only live once, som amerikanarna säger.

Hej mina fina bloggläsare!
Det var längesen jag skrev "hej" till er, jag brukar bara skriva på, haha. 
Jag glömde nämna en sak om insparken, allt vi gjorde förevigades på bild och film, som bevis också att vi faktiskt gjorde sakerna. Men .. dessa bilder och filmer kommer att visas på skolan, i foajén, på vår TV. Känns sådär lagom bra, finns nog rätt pinsamma bilder på allihopa. Men äh, you only live once, som amerikanerna säger.
Jag vågade inte riktigt göra det jag skulle göra idag, ni vet den där hemliga saken. Sköt upp på det, dumma mig. Hur som helst så ska jag i alla fall sova i Långemåla inatt, hos min Moster. Och imorgon åker vi mot Björköby, my homevillage. Måste faktiskt sluta skriva nu, för bussen ifrån Torsås går om en timma, och jag måste hinna packa och lite innan. Vi hörs imorgon, om inte förr! Ha en otroligt bra fredagskväll!

Grattis till min fina vän Filip som nyss varit och tävlat Disco VM i Tyskland.

Han kom på en dansande 16:e plats av 27, bra jobbat!
Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hahah, ja det var nog några som gjorde det med ^^

2011-09-16 @ 22:04:08
URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sv; Tack! :D Hmm..5 kanske ^^

2011-09-17 @ 15:30:05
URL: http://justarandomblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback