Anders Bagge besökte Stage4you idag.

Nyss hemkommen från ett riktigt skönt friskis och svettis-pass. Vi var inte så många idag, men det är nästan lite skönt när det inte är för många. Efteråt fick jag skjuts hem av fina Ida. Så när jag har skrivit klart det här inlägget ska jag hoppa in i duschen.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Råkade försova mig då mobilen hade dött mitt i natten, vilket orsakade så att mobilen inte ringde. Men jag förklarade mig för Martin, idrottsläraren och det var okej.

Det var audition idag för de blivande ettorna, så jag och Lisa smög upp på kontoret för att titta på dem, haha. Till vår förvåning så stod då Anders Bagge där, stackars ettor. Hade det där varit för ett år sedan hade jag blivit dubbelt så nervös än vad jag var. Tyvär snackade jag inte nånting med honom, då det kändes dumt att tränga sig in bland folkmassan. Men han kommer nog dit fler gånger och då hoppas jag få en liten pratstund med honom, snubben är asball ju! Men nu ska jag duscha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback