Gör ingenting om dagarna och därav inte så mycket bloggande.

Kommer ingen vart här på bloggen .. står helt still just nu.
Måste hitta någon ny "30 days"-lista eller något annat som jag i alla fall kan hålla denna blogg lite mer uppdaterad med. Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är för att det är påsklov, jag har egentligen all tid i världen att blogga, men eftersom att det är lov så gör jag ingenting om dagarna - därav ingenting att skriva om här heller.

Helgen har bestått av en massa påskmat och påskgodis, så nu räcker det för iår.
Imorgon kommer Marika hit, kommer bli kuuuul. Just nu sitter jag och tittar på "Alvin och gänget 2", men känner hur jag blir tröttare och tröttare. Så får se om jag ser klart filmen idag, kommer hur som helst titta på i alla fall ett avsnitt av O.C innan jag går och lägger mig, så än ska jag inte sova. Men jag säger godnatt i alla fall .. GODNATT! :)

Spexfoto-outfit till 9:ans spexfoto.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback