Händelserik fredag och vitlöksbröd till frukost.

God morgon! :)

I fredags kom min gamla klasskompis Cornelia hit till mig i lilla Torsås, vi drog till Söderåkra där det var en liten fest. Men promenaden hem var nästan roligare än själva festen. Jag, Cornelia och Rickard försökte ta oss fram på barncyklar, vi gömde oss i diken för bilar, tänkte ringa vår mentor när vi nästan var i Torsås, haha ja vilken kväll. Hade dock mina klackar på mig, som alltid, och det var väl inte det smartaste. Eller rättare sagt, att gå 6,4 kilometer i klackar är inte det smartaste jag gjort i mitt liv om man säger så. Men kul var det!
Cornelia åkte hem igår och senare på kvällen kom Lisa hit. Vi tittade på finalen av Gladiatorerna, åt N'n'N och ja, umgicks. Nu väntar vi på att vitlöksbröden i ugnen ska bli klara. Frukost, yummi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback