Ibland är rubriker bara för svårt. Godnatt på er!

God kväll! :)

Just nu ligger förmodligen många utav er och sover, men inte jag. Jag har blivit en liten nattuggla igen. Har nyss suttit alldeles för länge vid tumblr och då och då sneglat på en film som går på TV:n.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag gick iväg till ungdomssamlingen en sväng, vi tittade på "Jumanji" och fikade. När det var slut spelade jag ett par låtar för de äldre damernas syförening, fick en slant som jag tacksamt tog emot.
Imorgon ska jag träffa Frida, som jag längtat efter att få träffa henne. Kan ju sällan träffa mina kompisar här hemma för att vi inte har lov samtidigt, men när det går får man passa på. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback