Helg! Missa inte melodifestivalen ikväll.

Goddag mina läsare där ute!

Har slutat för dagen och nu vankas det helg. Sitter här och lyssnar på musik, just nu spelas världens bästa cover på "Time After Time" av Quietdrive. Ikväll kommer det lyssnas på ännu mer musik, Stage4you's egna melodifestival som jag hoppas ni kommer och kollar på, annars vet ni vad ni ska göra - se livestreamingen. Länkar dit finner ni i förra inlägget.
Vid 4-tiden kommer Lisa och Heidi hit, tror jag i alla fall, och då ska vi göra oss iordning. Efteråt blir det förmodligen, som alltid, fest, får se om jag går den här gången eller inte. Har inte gått på hur länge som helst, så vi får se. Imorgon ska jag ju till Färjestaden för att försöka kirra ett sommarjobb, hoppas jag sköter mig för jag behöver verkligen det här.
Nu måste jag städa lite, vi hörs! :)

       
Ska man börja med fjortizbrillzen igen, eller? HAHAH.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback