Hey, I just met you, and this is crazy. But here's my number, so call me maybe.

Sitter på golvet i min lägenhet och bara njuter av att det finns så mycket bra musik. Just nu spelas "Call Me Maybe", en cover av Alex Goot, Dave Days och Chad Sugg, därav rubriken.
En dag ska jag också kunna skriva hit-låtar, wah. Vill också bli känd och uppskattad för det jag gör, meeen det händer väl inte än på ett tag. Så jag fortsätter mitt drömmande, men drömma får man.
Nu bytte spellistan till "Bleed" av Hot Chelle Rae, mehe.
Fick föresten sommarjobbet på Källa Glassgård, fick äntligen kontakt med dem idag och de såg gärna att jag jobbade där i sommar. Wohoo, äntligen! Så i sommar får alla komma dit och köpa glass.
Nae, nu ska jag fortsätta att lyssna på musiiiiiiik. Och kanske ta någon macka eller ett äpple. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback