Idag har varit en trevlig dag. Idag har varit en bra dag.

Hej mitt i natten!
Jag trooor att Pege och Marie, de jag var hos i Färjestaden idag tyckte om mig, så nu hoppas jag bara på att de vill ha mig i sommar. De skulle mejla mig idag och meddela, men det kändes bra så .. får hoppas på det bästa! Hela dagen har varit kanon idag, alla har varit så trevliga.
  • Trevliga busschaufförer. Tummen upp!
  • Trevlig kassörska på konsum i Färjestaden, hon tyckte om min klänning jättemycket och blev helt till sig när jag sa att jag köpt den på Kappahl för drygt en vecka sen. Hennes reaktion var "Åh, då finns den kvar ju!", då hon sa att hon letat efter en röd/vit-prickig hur länge som helst.
  • Pege och Marie, de jag skulle besöka, hur trevliga som helst.
  • Killen bakom mig i kön till bussen från Färjestaden till Kalmar. Mitt kort ville inte fungera, chauffören trodde inte på mig när jag sa att jag hade fyllt på det tidigare idag, så den där killen försökte övertala chauffören att låta mig åka med ändå för att han haft samma problem.
  • Och såklart Lisaaaa, som jag varit med ikväll. Vi åt N'n'N, lyssnade på musik och pratade, vilket var ett tag sen. Följde nyss henne knappt halvvägs hem, eftersom det är mörkt ute, hehe. Fast sen när vi skiljdes åt så pratade vi i telefon istället tills båda var hemma.
Men nu ska jag sova, så vi hörs! Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback