Ledig imorgon och det betyder: sova, äta, fixa lite arbeten.

Shululu! :)

Idag sattes spellistan till vår nästa konsert och jag ska sjunga "Skid Row - 18 and life". Inte något jag är van vid, men jag vill kunna sjunga låtar i det lite rockigare stuket, så jag hoppas jag kan lära mig det och att det blir bra till slut.
Imorgon är det studiedag, eller egentligen inte. Det är utvecklingssamtal imorgon, men jag har inte ens utvecklingssamtal då, vilket betyder att jag är ledig. Men jag ska utnyttja den dagen till att göra klart två arbeten så att jag slipper gå på resurstiden på torsdag och får åka hem redan på onsdag.
Nu ska jag fortsätta titta på O.C och strax därefter ska jag sova, godnatt!


Tanken var att jag skulle tränat idag, därav kläderna, men de andra var upptagna.
Och som jag nämnt innan, det är så otroligt tråkigt att gå dit själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback