Missa inte Stage4you's Melodifestival imorgon kl 19:00.

Så .. talet idag blev inte alls bra. För det första gick det inte skriva ut dokumenten ifrån min mail, så jag fick springa hem och hämta datorn istället. När jag väl skulle prata så blev det väldigt flummigt, men det verkar som i alla fall att de tyckte det var intressant och .. underhållande. Jag pratade nämligen om min relation till mina katter och visade då att de hade en egen facebook-sida, ehe. Nåja, en dag ska väl jag också klara av att hålla tal utan några som helst problem. Wäh.

Tränade en kort stund idag, blev bara 40 minuter då det var öppet hus på Stage. Tjuvkikade på Melodifestivalen som äger rum imorgon kl 19:00 och det är så mycket bra bidrag. Det kommer utan tvekan bli en tuff tävling imorgon, kom dit vettja, och om du inte kan så tycker jag att du ska titta på antingen Stage4you's eller Vision4you's hemsida där det kommer att live-streamas.
Nu ska jag sova för att få sova länge eftersom att vi har sovmorgon imorgon. Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback