Paranormal Activity 3 - discover how the activity began.

Igår var det min systers sista fredag i Sverige, hon ska iväg till Turkiet i ett halvår och jobba. Hon hade därför bjudit hem några vänner hit. Vi åt tacopaj, tittade på "Paranormal activity 3" och spelade efter det lite spel för att glömma bort filmen, haha.
Direkt efter filmen så skulle jag gå på toaletten, och paranoid som jag var, slängde jag upp dörren när jag skulle gå ut. Självklart står då mamma där och skrämmer livet ur mig. De andra, som satt nere i källaren, hörde när jag gav ifrån mig världens skrik från övervåningen. Inte konstigt, jag blev ju livrädd?! Nae, nu ska jag baka något, chokladmuffins tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback