Skärtorsdagen - tror ni det kommer några påskkärringar?

Hello fellas!
Igår hämtade min bror och min kusin mig, när vi kom hem firade vi vår ungdomsledare som fyllde år. Vi gjorde värsta sockerbomben till tårta. Tårtan innehöll ALLT sött som går att hitta. Efteråt träffade jag Rebecca, vi gick en runda och pratade lite eftersom att det var så längesen sist.
Idag har jag hunnit med att hälsa på mormor, mycket mer har jag inte gjort. När jag kom hem igen så var O.C på tv och jag kunde inte låta bli, utan jag satte mig ner och nu sitter jag och tittar på det. Så bra! Helt klart världens bästa serie.
Lovade mamma att städa idag, så jag antar att jag får sätta igång när O.C är slut. Får även se om det kommer förbi några påskkärringar och tigger godis. Förstår inte varför det knappt är några som gör det längre, jag själv älskade det när jag var liten .. haha. Nåja, vi hörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback