NEW IN FROM KAPPAHL:

Igår var jag och mamma i Jönköping för att se om det fanns något i klädväg att köpa. Hittade massor med fina klänningar överallt, men de flesta passade inte alls över bysten, så jag fick helt enkelt hänga tillbaka dem. Sist gick vi till Kappahl och där hittade jag två klänningar som jag föll för direkt, som satt perfekt.
Det var däremot lite surt att jag hittade dem igår, för dagen innan, i torsdags, så var det 30% på allt i hela butiken för klubbmedlemmar. Vi kunde alltså fått kläderna jättebilligt om vi åkt en dag tidigare. Mamma hann i alla fall köpa en röd trenchcoat till både mig och till henne själv.

Kommentarer
Postat av: Heidiiii

Fiiiiiiiiiiina!:)))))))))

2012-04-14 @ 23:20:48
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback