Då var det återigen påsk. - GLAD PÅSK! :)

Glad påsk på er! :)

Idag ska det ätas påskmiddag hos mormor med kusinerna. Igår satt jag och funderade på om jag ens hade med mig något gult hem att ha på mig, som tur var hade jag det. En av mina nya klänningar är en kombination av gult och oranget, hehe. Ja, det måste vara gult när det är påsk.
Hela huset har blivit invaderat av kycklingar. De är överallt, på klockorna, på tv:n, på borden, på väggarna .. låter helknäppt och överdrivet tänker ni, men nej, ska det pyntas så ska det pyntas rejält.
Nu ska jag göra mig lite frukost! :)

UPDATE:
Nae, inte hade jag någon gul klänning med mig hem inte. :( åh.

Jag, min syster och mina kusiner en skärtorsdag för många år sedan. Ser ni mig? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback