Hört att det var inflyttningsfest hos Lisa igår.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hehe woho, kul värre! :) Även om ballonger är trevligare när de är färdiguppblåsta än när man ska ge sig på och göra dem! :D

Svar: Jag tycker faktiskt det är kul att blåsa upp ballonger, haha. Har jag tyckt ända sen jag var liten. (A)
Hannah Wickstrand

2012-08-19 @ 16:41:26
Postat av: Nisse

Jo, det kan vara ganska kul och lite sådant terapiarbete att sitta och pilla med. Gäller att inte göra det för entusiastiskt bara, så man får huvudvärk eller blir helt lätt i huvudet. ;)

Svar: Precis, det blev ju lite så mot slutet .. ;)
Hannah Wickstrand

2012-08-19 @ 17:07:24
Postat av: Nisse

Haha aww, stackars. :( Själv hade jag samma problem, men det var snarare när jag satt och blåste och försökte hålla igång elden ute vid dammen. Sedan är ju grillrök så tjock och icke-trevlig av sig, så jag hade mysig huvudvärk imorse! :D

Svar: Åh .. låter inte nice. :o
Hannah Wickstrand

2012-08-19 @ 17:10:28
Postat av: Nisse

Lycka till idag! :)

Svar: Åh, vad snäll du är! :D
Hannah Wickstrand

2012-08-21 @ 05:30:27
Postat av: Nisse

Inte mer än självklart ju :o Du sa ju att du skulle börja, så då är det ju inte så mycket av ett krav att ställa på mig att önska dig lycka till på första dagen tillbaka. Tycker inte jag iaf, men då kanske jag är en snäll typ :o (a)

Svar: Hahah, nej det var fint gjort av dig. :DHur har din dag varit idag?
Hannah Wickstrand

2012-08-24 @ 05:53:48
Postat av: Nisse

Snällt av dig att säga så, även om jag inte tycker det var en så stor ansträngning från min sida så det förtjänade så pass med beröm. :O (a)

Nja, lite si och så för att vara ärlig. Har haft en lite småjobbig vecka. :) Hur har du haft det?

Svar: Varför var din vecka jobbig? :/ Jodå, jag har haft det bra. :)
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 17:25:06
Postat av: Nisse

Det är nog en lång historia som passar sig bättre att vi tar på msn vid nästa tillfälle! :) Det har inte hänt något specifikt så, det har bara varit deppigt. :)

Skönt det , du SKA ha det bra :D

Svar: Åh, okej. Hoppas du är okej bara. :)
Haha, du med! :D
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 23:26:43
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jodå, en dag i taget så går det säkert.

Haha, jag ska försöka. :D

Svar: Precis! :)
Bra, det är det minsta man kan göra ju. :D
Hannah Wickstrand

2012-08-30 @ 21:00:32
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jo, och om det handlar om att man behöver göra väldigt lite så passar det lata mig utmärkt. ;)

Svar: Hahaha det är lite. Så det passar nog. ;)
Hannah Wickstrand

2012-08-30 @ 21:14:33
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Toppen! Och tack för förtroendet du visar i min oerhörda arbetsförmåga.... ;)

2012-08-30 @ 21:27:47
URL: http://kaffenisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback