Idag gästade Le Maine och Nils Molin, Dynazty Stage4you.

Hej på er! 
 
Nu har skolan satt igång igen, riktigt skönt faktiskt. Dock så råkade jag vända på dygnet sista veckan på sommarlovet, så det försöker jag nu vända tillbaka, sakta men säkert. 
 
Alla fick sina MAC PRO-datorer i tisdags förutom jag. Mina avtals-papper kom inte ner i min brevlåda fören på eftermiddagen och då hade redan snubbarna åkt. Så det känns surt att jag kommer missa en hel del information och att jag inte kommer komma igång med den direkt, som alla andra redan har gjort. Men men, jag får i alla fall datorn en vecka in i september, så jag får den i alla fall. 
 
I onsdags var vi ute med treorna för att lära känna dem bättre. Vi hade fem-kamp och tipspromenad där mitt lag faktiskt vann, så vi fick varsin tablett-ask. Sen vann vi såklart ära, det är ju inte helt fel. 
 
Idag har vi haft lunch i salongen med underhållnings från lärarna, styling, bandet Le Maine och Nils Molin, sångare i Dynazty. Alla var så grymma och de kunde inte gjort bättre ifrån sig. 
 
 Snyggingen Nils Molin ifrån Dynazty.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback