Jag vet att vi kan. Men sen vill jag hålla din hand.

 
Kommentarer
Postat av: Nisse

Uh oh... Jag har inte kunnat skicka iväg mina inlägg, rädd för att de alla snart trillar in i följd... förlåt isf! :O

2012-08-29 @ 18:16:49
Postat av: Nisse

Men de kortare funkar ju... testar att skicka det styckevis då, du får ha lite tålamod och läsa ett och ett, numrerar de för lättare ordningsföljd!

1. Haha, jag ger snart upp.... Nu har jag skrivit om detta tre gånger! Visste du att det verkar som att denna bloggplatformen verkar ha en gräns på trettio svar på ett inlägg? ;)

Försökte skicka iväg ett par gånger, men gick inte. Trodde det var p.g.a. ett experiment jag prövade i E-postadressfältet, så tog bort och testade igen. Kopierade mitt svar efter andra gången ifall att, men när jag kom hit igen och såg att inlägget inte gått iväg hade jag redan kopierat något annat. Work lost! :O

2012-08-29 @ 18:19:28
Postat av: Nisse

2. Nu när jag ändå är här måste jag påpeka att du är så sjukligt söt så det är otroligt. :)

Så nu försöker jag igen, detta är alltså svaren till ditt svar under "Fruktsallad till frukost slår aldrig fel."

Till din fråga om jag hade en bra dag har jag svarat på det andra inlägget där du frågade någorlunda samma, så skicka
r dig dit! (ger dig karta och instruktioner så du inte ska gå vilse)

Jo, jag vet vad du menar. Efter tre-fyra dagar med sena nätter börjar man känna sig duktigt seg och behöver definitivt sova ikapp sig lite. Oftast gör man det lagom till söndagen, så dygnet är helt fel inför nästa vecka. ;)

Så skönt att höra! :) Och nej inte alls! Vill inte sno för mycket av din tid, nöjer mig med att det är supertrevligt när du svarar och har tid över! :D I övrigt är det skönt att veta att du har att göra så du håller dig sysselsatt, inte hälsosamt att sitta omkring och ha tråkigt! :)

Svar: Åh, vad snäll du är. Tack! :') Vad glad jag blir.
Precis, men nu känner jag att jag börjar vända tillbaka på dygnet ganska bra faktiskt. La mig innan halv ett igår. Planerar på att snart sova nu med. :)

Det andra har jag svarat på i andra inlägg, haha.
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 18:20:11
Postat av: Nisse

Nej, det vill inte funka! Vissa inlägg går att skicka, vissa inte :( Du får kolla din mejl helt enkelt, skickar bloggsvaret dit! Ber om ursäkt för omständigheterna :O

Svar: Hahahahah, det står "misstänkt spam" över dina kommentarer. ;)
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 18:22:33
Postat av: Nisse

Haha :( Jag vet inte vad jag tycker om detta! Är ju lite coolt att din blogg har ett smeknamn åt mig (Hallå, jag är Misstänkt... Spam Misstänkt. (Bond-style)), men det känns ju lite tyngande att jag skrivit så mycket så jag misstänks vara spam! :O  Kan inte vara tiden mellan kommentarerna, har ju varit samma som innan, jag måste ha kommit upp i X antal inlägg över en viss tid så att jag verkar vara en spam-bot. :O  Men jag vet inte... Ska jag vara förödmjukad eller se det som en komplimang från din blogg?  Och är jag spam även för dig? ;)

Och nejdå. :O Bara så det är ju, enligt mig iaf :D. Är säker på att fler människor är av uppfattningen att du är gudomligt söt. Och vet du vad? Är de inte det, så har de rakt upp och ner fel. ;) Sedan är det klart att det är hur trevligt som helst att få svar från dig här, även om jag också gillar direktkommunikation :D  Det finns någon charm med en sådan här lite långsammare konversation också, tycker jag. :)  (Inser att ett kommentarsfält på en blogg inte är för konversationer, men jag är ju Misstänkt Spam, så inte så överraskande att jag missbrukar detta fältet ;)    )

Se där ja. Tar ett par veckor för att riktigt komma in i en rytm, men sen så. :)  Jag har grymt svårt för det, därför jag vänder mitt dygn så mycket fram och tillbaka. Ska väl ge mig iväg till en läkare någon dag och se om jag kan få någon form av sömntabletter.  När jag orkar. Nästa vecka kanske. Eller den efter det. (a)

Hehe, förlåt för det... Jag delade visst upp svaren ganska bra, blev lite tankspridd när jag inte fick igenom alla svar men vissa gick igenom.... Inte meningen.... ;)

Svar: Hahaha, jag tyckte det var ascoolt att det stod "misstänkt för spam" när jag läste dina kommentarer. Det var kul! Och för mig är du inte spam, så det kan du vara lugn om. Jag tycker bara det är kul med kommentarer. :)
Vad snäll du är! :'D Tycker det är trevligt att skriva med dig med.

Ja men precis, men nu är jag back on track. :D Ja, det tycker jag att du ska göra. Du måste ju få sömn, då man ska ha sömn, haha. :o
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 23:18:33
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jag fick inte skicka alls längre. ;) nu när jag skapade ett konto är jag inte misstänksam längre, lite dubbelmoral tycker jag från dem. ;)

Svar: Skapade ett konto? Nu hänger jag inte med. :o
Hannah Wickstrand

2012-08-29 @ 23:21:05
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

På blogg.se . Du ser, jag har en URL nu också på mina kommentarer :O Om jag skapade ett konto hos dem, så var jag inte spammig längre, tydligen. :D Dessutom får jag ju de här notifieringarna nu när du svarat så jag slipper uppdatera konstant. ;)

Svar: Hahaha jaha! Där ser man. Då får du ju skriva där. :D
Hannah Wickstrand

2012-08-30 @ 21:01:28
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Hehe, jag vet inte om jag fann det lika ascoolt, till och med systemet tycker att jag är besvärande. ;) Men, det är väl den trevligaste negativa stämpeln jag fått. :D Haha, säkert? Du har inte aktiverat dina interna spam-filter och nu kan du plötsligt inte läsa vad jag skriver? ;)

Neschdå, bara ärlig ju :D. Tur det, hade du inte funnit mig trevlig att skriva med hade ju spam-stämpeln stämt till 100%. Nu när jag tänker på det, så finns det ingen gräns vid 30 kommentarer heller som jag trodde i ett inlägg, det var bara att jag inte fick skicka p.g.a. att de misstänkte mig för att vara ond. :D

Back on track and don´t you derail! :D Jo, får kanske göra det vid tillfälle. Älskar ju min sömn något oerhört, så smärtar när jag inte får den. ;D

Nja, jag vet inte. Jag har bloggat förr, för längesen, men jag blir rätt lätt negativ när jag bloggar och präntar sedan ut romanstora inlägg, så det är nog säkrast om jag undviker det. ;)

Svar: Hahaha, äsch, tänk inte på det! ;) Nu är du inte spam längre ju. :D
Nej, jag tror inte det finns någon gräns på hur mycket kommentarer man kan ta emot. För storbloggarna får ju över 100 kommentarer, haha. Så det är nog bara du som är misstänkt för att vara ond. ;)

Ja, sömn är det bästa som finns, vid rätt tillfälle. ;D

Men det finns dem som gillar att läsa romanstora inlägg. :D
Hannah Wickstrand

2012-08-30 @ 21:09:24
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jag vet då inte, på något sätt misstänker jag att det nästan gör mig till mer spam bara det att jag är en smart spam-bot som lyckades skapa ett konto :o . Trots den här säkerhetsfunktionen där man ska fylla i vad för symboler man ser på en bild (som är hemsk, oftast ser inte jag symbolerna och jag tycker ändå att jag är ganska mänsklig! ) :D

Jo precis! Det var bara den slutsatsen jag drog först, eftersom jag kunde skicka mitt första inlägg men sen var det stopp vid en så perfekt avrundad siffra som 30. Inte trodde jag att det bara var så att jag sågs som skadlig programvara... (a) ;)

Men jag vet då inte....jag tycker nog att nästan alla tillfällen är rätt tillfälle för sömn. Okeeeej, möjligtvis inte under en lektion eller så, men nästan alltid annars! :D

Jo säkerligen, så länge innehållet är intressant så :D. Mitt deprimerande liv är inte det direkt dock, och 15 stycken som i praktiken säger "Jag vaknade, drack säkerligen kaffe eller annan dryck, satt förmodligen vid datorn och sov sen kanske" är inte så värst kul att ta sig igenom ;)

Svar: Så du tycker själv att du är spam? ;) Men vissa av de där symbolerna är hel-knasiga, inte ens en människa med supersyn ser vad det står ibland.

Inte alla, inte under dagen. Men på natten. ;)

Äh, sluta nu! Skriv inlägg så att jag har något att göra när jag inte .. har något att göra, hahaha. :D
Hannah Wickstrand

2012-08-31 @ 13:23:50
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Haha jo, jag får väl krypa till korset och vara spam, verkar enklast så! :o Jo, det är helt galet. Kul när man får göra om det tre-fyra gånger och övriga fält töms så man får fylla i allt igen! :o

Jag sover ofta ibland sällan på dagen med faktiskt :o men okej då ;)

Haha nja kanske. Jag tycker jag håller dig rätt upptagen redan med svaren här, vill ju inte bli ett krävande deltidsjobb ju ;)

Svar: Hahah, ja det är väl enklast. ;)
Verkar som att du bara sover på dagen ju. ;)

Skriv i bloggen nu, snälla. (a) :DDD
Hannah Wickstrand

2012-08-31 @ 23:28:23
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Haha, jo tyvärr :( nåja, godartad spam iaf, inte ond av mig och sprider virus :D

Nu får du vara snäll :o jag har inte sovit på dagen sen... I torsdags! Så det så ;) Igår var jag vaken heeeeela dagen, från typ ett och framåt (a) ;)

Haha nja. För din skull så ska jag åtminstone överväga det, men inga garantier! :D

Svar: Det är sant, det är bra. :D
Jag är snäll. :o Pfft, definiera dag enligt dig? ;)

Nej, inget övervägande, garantier. Do it!
Hannah Wickstrand

2012-09-01 @ 13:43:20
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Hehe, känns ändå lite jobbigt att jag är erkänt spam nu, när jag blivit av med stämpeln och allt! ;)

Haha, jo det är du, jag skämtade bara :D Ehm... Dag är mellan 15-18, yes? (a)

Jag lämnar inga garantier utöver vad jag behöver enligt lag :o Vill du ha ytterligare försäkring får du köpa min "In case of emergency"-försäkran. Den är typ som extraförsäkringen Elgiganten och liknande erbjuder. Du kan tappa mig i vatten, köra över mig med cykeln och liknande och få ut en ny produkt mer eller mindre gratis :D Eller ja, en ny blogg från mig blir det väl antar jag,,, :D

Svar: Du är spam utan spam-stämpel! :)
Na, dag är mellan 11-17 typ. :D Eller .. argh, allt blir så förvirrat när man ska klämma in förmiddag, middag, lunch, eftermiddag, kväll och allt det där, haha.

Ett inlägg, snällaaaaaa. (a) :D
Hannah Wickstrand

2012-09-02 @ 03:02:23
URL: http://kaffenisse.blogg.se/
Postat av: Nisse

Haha, nej! Eller jo, det är jag väl, men... Nu tycker jag inte du ska märka mig mer än vad systemet gör. ;) Jag har avtjänat mitt straff liksom! :O

Jo, men om vi då skjuter fram dagen till mellan 13-17 så sover jag inte så ofta på dagen... Jag kan faktiskt vakna, vara vaken och sova innan/efter för att vara säker på det! ;) Men jo, jag har inte tänkt så mycket på det förut, men sen jag snackat med dig om det så vet jag knappt vilken del av dygnet det är längre :O :D

Men hallå Hannah! Nu får du hänga med här tycker jag! :D Har ju redan bloggat en gång, efter att jag inte kunde stå emot grupptrycket som du självmant utsatte mig för! ;)

Ska uppdatera ikväll hur det gick, men spoilerspoiler så gick det inte riktigt som planerat, blev lite annat snyggt småpill av det dock! :D

På tal om annat så grävde jag lite i inställningarna nu när jag har ett konto här och hittade att det finns en ruta man kan kryssa i för att skicka ett mejl till avsändaren av en kommentar, för att visa att man har svarat! Eftersom det inte funkade för mig när du svarade, så kanske det är så att du har den rutan avbockad? :O Bara en tanke! (a)

Argh, det var något till jag skulle säga, men det trillade ur mitt medvetande igen... Nåja, om det dyker upp ska jag säga till!

2012-09-04 @ 13:38:31
URL: http://kaffenisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback