Ljusblåa dagar seglar förbi. Sommaren är kort.

Nemen hallå där!
 
Äntligen har jag lite extra tid över för bloggen som stått helt still hela sommarn. Men nu har de flesta människorna på campingen åkt hem, så det finns inte så mycket annat att göra om kvällarna längre. Har ni haft det bra i sommar? Har ni varit ute och rest eller stannat hemma? Let me know! 
Jag tänkte ge er en liten inblick i bilder om vad jag gjort i sommar: 
 
 
Med andra ord, så har jag: firat midsommar, varit på UV-läger, berett glassrätter på Källa Glassgård, gosat med världens mysigaste kissemissar, shoppat skor, varit på logdans och inte minst varit på Liseberg. Mycket mer har jag inte gjort, för det mesta har jag jobbat. 
Men jag har haft kul ändå, har ju lärt känna nya härliga människor. Längtan till skolan och vännerna nere i Torsås börjar dock krypa fram mer och mer. Snart så. Nu ska jag ta mig nånting att äta, värma mig (varför är det så kallt på kvällarna för?) och kanske träffa två vänner som jag inte sett på två år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback