Uppe med tuppen för att svänga förbi Löttorps marknad.

God morgon! :)
 
Här sitter jag och äter frukost. Eller frukost och frukost .. snarare brunch, på frukost-tid.
Jag brukar få äta rätt tidigt med tanke på att jag cyklar till jobbet varje dag. Men idag får jag äta extra tidigt, för det är marknad inne i Löttorp idag som jag hade tänkt svänga förbi. Har inte tänkt att köpa nåt, men det kan ju alltid vara kul att titta. Oj, där lät jag som mamma.
 
Nåja, ska alldeles strax gå in och sätta på lite smink och sen ska jag väl trampa iväg. Jobbar bara 4-5 dagar till, kommer säkert kännas tomt efteråt. Men jag har så mycket planerat de kommande veckorna och månaderna, så jag är riktigt taggad på höst. Iih! 
Kommentarer
Postat av: Nisse

Snubblade in på din blogg och läste lite, egentligen borde jag förstås sovit för längesedan då det är tidig morgon som gäller imorgon (idag). Det är ju dock inte särskilt kul, så jag tänkte skicka in en kommentar här istället. :)

Själv tycker jag att sommaren har sprungit förbi ohyggligt fort trots att jag inte direkt har haft något särskilt för mig. Eller så är det just därför den sprungit förbi, man håller ju inte koll på datumen lika noga när man inte har saker planerade. Men sommaren har ändå varit okej, även om vädret varit lite tråkigt stundtals. Gradera sommaren på en skala från 1-5 ? :)

Och tycker allt du verkar vara uppe tidigt annars med (allt innan tolv är tidigt!!) . Varit ett bra ställe att jobba på?

Nej, nu ska jag sluta skriva och leta upp min kudde!

Mvh,
Nisse

Svar: Jag håller med dig, sommaren har sprungit iväg trots att jag inte haft så mycket för mig.Hm. En 3:a skulle jag nog placera sommaren på. Jobbet har varit kanon, det är i princip det jag gjort i sommar. Mycket trevliga kollegor!

Hoppas du sov gott! :)
Hannah Wickstrand

2012-08-10 @ 03:20:15
Postat av: Nisse

Och nu när jag skickat det ser jag att formateringen inte blev som tänkt, hade ju styckeindelat och så. Förlåt för den hopklumpade texten! :o

Svar: När jag läste kommentaren var det styckeindelat, men sen klumpade det ihop sig. :/ Men det är ju inte hela världen. ;)
Hannah Wickstrand

2012-08-10 @ 03:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback